Tuotearvostelut & arvosanat
93%suosittelisi tätä tuotetta
4.6
Arvosana 4.6 / 5 tähteä
Perustuu 57 arvosteluun
5
Arvosana / 5 tähteä
44
Yhteensä 5 tähden arvosteluja: 44 4
Arvosana / 5 tähteä
9
Yhteensä 4 tähden arvosteluja: 9 3
Arvosana / 5 tähteä
2
Yhteensä 3 tähden arvosteluja: 2 2
Arvosana / 5 tähteä
0
Yhteensä 2 tähden arvosteluja: 0 1
Arvosana / 5 tähteä
2
Yhteensä 1 tähden arvosteluja: 2 Haku
Avainsanat
Arvosana
57 arvostelua
- Pia k. H.Varmennettu ostajaArvostellaanYövoide ikääntymisen merkkejä vastaan — B12-yövoide kosteuttaa ja kiinteyttää ihoa luonnollisesti. 50 ml / 1 kplSuosittelen tätä tuotettaArvosana 5 / 5 tähteä1 viikko sittenB12 yövoide
Käytän B12-yövoidetta joka ilta. Sitten ihoni tuntuu raikkaalta ja kosteutetulta seuraavana aamuna.
Käännetty tanskastaOliko tämä hyödyllistä? - Anne R.Varmennettu ostajaArvostellaanYövoide ikääntymisen merkkejä vastaan — B12-yövoide kosteuttaa ja kiinteyttää ihoa luonnollisesti. 50 ml / 1 kplSuosittelen tätä tuotettaArvosana 4 / 5 tähteä3 viikkoa sittenSe toimii
Ihoni on pehmeämpi ja hienoempi ja tasaisempi. Hieman ”jäykkä” kerma muutaman sekunnin kuluttua.
Käännetty tanskastaOliko tämä hyödyllistä? - Gun K.Varmennettu ostajaArvostellaanYövoide ikääntymisen merkkejä vastaan — B12-yövoide kosteuttaa ja kiinteyttää ihoa luonnollisesti. 50 ml / 1 kplEn suosittele tätä tuotettaArvosana 1 / 5 tähteä5 kuukautta sittenYövoide B12
Vaikea saada kermaa ihoon. Punastuu ja ärsyttää kasvoillani, pitää pestä voide pois ja levittää uudelleen vanhaan ihovoiteeseeni.
Käännetty ruotsistaOliko tämä hyödyllistä? - Annika J.Varmennettu ostajaArvostellaanYövoide ikääntymisen merkkejä vastaan — B12-yövoide kosteuttaa ja kiinteyttää ihoa luonnollisesti. 50 ml / 1 kplSuosittelen tätä tuotettaArvosana 5 / 5 tähteä6 kuukautta sittenYövoide
Iho on paljon sileämpi ja pehmeämpi
Käännetty ruotsistaOliko tämä hyödyllistä? - Berit V.Varmennettu ostajaArvostellaanYövoide ikääntymisen merkkejä vastaan — B12-yövoide kosteuttaa ja kiinteyttää ihoa luonnollisesti. 50 ml / 1 kplSuosittelen tätä tuotettaArvosana 5 / 5 tähteä7 kuukautta sittenIhana kerma
Erittäin hyvä kerma, mutta raikas tuoksu. Iho muuttuu pehmeäksi ja sileäksi, mutta todennäköisesti on lisättävä jotain lisää kosteuden lisäämiseksi.
Käännetty ruotsistaOliko tämä hyödyllistä?
Ladataan...
Ladataan...